Kuninkaan ja kuningattaren mestaus

Vapaa keskustelupalsta unien tulkinnalle

Valvojat: ilarim, olavi

Viesti
Julkaisija
Kuningatar

Kuninkaan ja kuningattaren mestaus

#1 ViestiKirjoittaja Kuningatar » 16 Helmi, 2018 6:48

Heräsin juuri painajaisesta. Parisuhteessa ei pitäisi olla mitään kovin dramaattista menossa, perheemme mielestäni voi ihan hyvin. Nainen olen.

Olimme kuningatar ja kuningas, mieheni kanssa. Olimme linnan tornissa ja valmistauduimme piiritykseen ja linnaan hyökkäykseen. Kohteena olimme me. Oli aamu ja hämärää. Puin lämpimästi päälleni jos joutuisimme ulos. Kampasin pitkät hiukseni ja mietin että olisi pitänyt pestä ne, toisaalta mitä väliä kun kuolema odotti. Kerroin miehelleni rakastaneeni häntä. Piilotin hopeiset Kalevalan lumihiutale-sormuksen ja riipuksen hyllyyn, siskolleni, jos sotilaat eivät niitä löytäisi.

Kello oli puoli yhdeksän. Mieheni meni vielä pitkälleen, kerroin että omasta kuolemastamme emme kyllä ole myöhässä! Toisaalta aamunkoihin oli vielä aikaa. Sotilaat olivat jo perillä veden ympäröimään linnoitukseen. He ampuivat kolme nuolta ikkunoista. Meidän oli aika tulla mestattaviksi.

Olin huolissani perheestämme, miten estäisimme lasten kidutuksen. Onneksi painajaisessa en varsinaisesti nähnyt heitä. Makasin mieheni kainalossa odottamassa kohtaloamme toisessa tornihuoneessa. Minulla oli jostain syystä meikkilaukku sylissäni. Myöhemmin unessa näin aivot, jotka oli lohkottu osiin ja niitä pidettiin suojelevasti päässä paikoillaan etteivät tippuisi. Näin että hyppäsimme kuolemaan tornista. Se oli nopein ja armollisin tie verrattuna sotilaiden käsiin joutumiselle.

Lopuksi kuitenkin olimme vedessä linnan ulkopuolella, eivätkä sotilaat olleetkaan tulleet.

olavi
Ylläpitäjä

Re: Kuninkaan ja kuningattaren mestaus

#2 ViestiKirjoittaja olavi » 28 Helmi, 2018 13:37

Et kerro elämäntilanteestanne. Tulkinta ilman sitä on arvailua. Ehkä olitte tekemässä perheen kannalta jotain vaikeaa ratkaisua? Ehkä älyllinen pohdinta johti ongelmalliseen tilanteeseen (huomio aivoihin). Uhkaavat miehet voivat kuvata älyn rajoittunutta pohdintaa. Tunteisiin(veteen) liittyvä ratkaisu pelasti teidät
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

Kuningatar

Re: Kuninkaan ja kuningattaren mestaus

#3 ViestiKirjoittaja Kuningatar » 13 Maalis, 2018 23:12

Tuosta ymmärrän. Olin lähtenyt töihin erittäin vaikeiden vaiheiden jälkeen. Lapsikin huoletti, miten pärjää, vaikka ihan hyvin hänelle huolto järjestynyt.

Palaa sivulle “Unien tulkinnat”