Uni kuolemasta

Vapaa keskustelupalsta unien tulkinnalle

Valvojat: ilarim, olavi

Viesti
Julkaisija
Riski

Uni kuolemasta

#1 ViestiKirjoittaja Riski » 05 Heinä, 2011 14:51

Minun normaali unimaailma on itsessään jo hyvin outo ja olen tottunut siihen. Joskus saatan taas nähdä unia, jotka pysäyttävät hetkeksi ja pistävät miettimään, mikä tämä unen tarkoitus oli. Olen kohta 21 vuotias nainen ja olen avoliitossa. On ollut hieman myrskyistä tässä viimeaikoina. Minulla on myös kissa.

No itse asiaan. Näin yksi yö unta, että olin paikkakuntani r-kioskilla ostamassa filttereitä. Vastaan tuli 3 miestä, jotka pukeutumiseltaan muistuttivat toisiaan, mutta heidän ihonvärinsä olivat erilaiset. Jotenkin päädyin heidän mukaansa, vaikken olisi halunnut. Pelkäsin heitä. He roiskuttivat päälleni jotain ja huumauduin siitä, vaikken pitänyt siitä.

Yhtäkkiä olin jossain 'bileissä' ja halusin vain kotiin. Yhtäkkiä pääsinkin kotiin ja eksyin väärään kerrokseen, rappu oli eri näköinen ja samalla näin kerrosta ylempänä poikaystäväni ja hänen hyvän ystävänsä. He hymyilivät. Pääsin kotiin, olin hetken siellä meidän kissaa ei kuitenkaan näkynyt, kaikki muu oli saman näköistä.

Samassa olin taas siellä bileissä, olin lähdössä ovesta ulos ja kiitin tätä mustaa miestä, että oli ollut mukavaa, mutta nyt pitää lähteä. Halusin olla kohtelias. Astuin kynnyksen yli ja samassa tämä mies laittaa korvilleni jotain märkää kangasta sen jälkeen suulleni eli huumasi minut. Samalla hän sanoi "sori vaan, mutta mä haluan tienata" ja väänsi niskani katki. Hänellä oli veitsi, jota hän ei kuitenkaan käyttänyt. Ihan kuin hän olisi suunitellut koko jutun.

Kaikki pimeni ja samalla, kun unessa kuolin heräsin hitaasti omasta sängystäni.

Muutama havainto, jotka painuivat mieleeni unesta:

1. Solmin kenkiä, olin laittanut vasemman jalan kengän väärinpäin. Oikeassa ei ollut kenkää ollenkaan

2. Jotkut asiat unessa hyppivät ikään kuin kohtauksesta toiseen esim. ensin sidoin kengännauhoja yhtäkkiä ne olivatkin solmittu. Ihmettelin tuota siinä unessa jo.

3. Ne kolme miestä, jotka väkisin halusivat minut mukaansa.

Anteeksi, kun tuli hieman pitkä, mutta yritän kuvailla kaiken tarkasti, jos vaikka saisi paremman vastauksen. Yritin itsekin tulkita tuota, mutta en vaan saanut kokonaiskuvaa mitä tuo uni yrittäisi minulle kertoa.

Olkaa kilttejä ja auttakaa, tuo uni säikäytti minut todella.

Palaa sivulle “Unien tulkinnat”