paha uni vauvasta

Vapaa keskustelupalsta unien tulkinnalle

Valvojat: ilarim, olavi

Viesti
Julkaisija
Vieras

paha uni vauvasta

#1 ViestiKirjoittaja Vieras » 07 Heinä, 2011 0:13

olen 35-v nainen ja sain ensimmäisen lapseni, tytön 7kk sitten. olen erittäin epävakaassa parisuhteessa jossa mietin paljon eroa. lapsella on kuitenkin kaikki hyvin ja mieheni on erittäin hyvä isä hänelle, vaikka meillä ongelmia onkin. noin pari kk lapsen syntymän jälkeen näin erittäin ahdistavan unen.

olimme talossa, en oikein tiedä oliko se kotimme vai ei, ei ainakaan sellainen missä nyt asumme. vieressä oli toinen talo. jonkinlaiset juhlat oli ilmeisesti käynnissä kun väkeä ramppasi talosta toiseen. minä otin rauhallisesti ja laitoin vauvan nukkumaan. poistuin huoneesta sitten hetkeksi ja juhlat alkoivat mennä jotenkin 'rajummiksi'. minulle tuli omituinen olo ja menin äkkiä takaisin vauvan luo. huomasin että vauvaan oli 'koskettu'. hänellä oli jälkiä nivusissa ja tajusin että joku vieraista oli tehnyt lapselleni jotain erittäin pahaa. se tunne oli sanoinkuvaamaton ja heräsin hysteerisenä huohottaen.

tämän unen jälkeen olen nähnyt muutaman kerran hieman samantapaisia unia, joissa jotenkin kummasti lapsi on 'joutunut' jonkun muun henkilön hoitoon ja minä en jotenkaan pääse hänen luokseen vaikka kuinka yritän.

mistä tämä kertoo? onko tämä jonkinlainen pelkotila? näkevätkö äidit tällaisia unia?

Palaa sivulle “Unien tulkinnat”