Mieleenpainuva uni

Vapaa keskustelupalsta unien tulkinnalle

Valvojat: ilarim, olavi

Viesti
Julkaisija
Hämmentynyt

Mieleenpainuva uni

#1 ViestiKirjoittaja Hämmentynyt » 08 Huhti, 2015 17:25

Näin sellaista unta jossa oli exäni ja olin hänen kanssaan jossain huoneessa. Hän oli muistaakseni selällään lattialla ja häneltä yhtäkkiä irtosi vasemmanpuoleinen silmä. Verta oli tietenkin kaikkialla ja olin kauhuissani. Vaikka koitin vastustella niin hän silti halasi minua ja olin sitten itsekin ihan veressä. Sitten lähdin pois siitä huoneesta mutta hän silti lähti perääni. Tuli perässäni hitaasti ja pelottavasti kuin zombi. Sanoin asiasta hänen vanhemmilleen.
Sitten en muista mitä välissä tapahtui mutta sitten olinkin jossakin isossa tila-autossa (vähän niin kuin tilataksi) jossa oli isäni puolen sukulaisia. He surivat sitä että tätini ja hänen miehensä olivat kuolleet. Itsekin olin vähän surullinen. Samassa asianyhteydessä sanoin heille että myös exäni on kuolemassa..

Sitten heräsin!

Harmi etten muista unesta enempää mutta etenkin tuo huoneessa tapahtuva kohtaus jäi mieleen ja mietityttää että mitähän se tarkoittaa. En ole koskaan nähnyt mitään vastaavanlaista unta enkä helposti näekään (esim.painajaisia). Minä en ole missään tekemisissä exäni kanssa eikä voisi vähempää kiinnostaakaan. Aikaisemmin tusin suurinta vihaa häntä kohtaan johtuen hänen teoistaan kun asiat tulivat mieleeni mutta olen päättänyt jättää ne tapahtumat taakseni. Erostamme on kohta 1,5 vuotta aikaa ja olen uudessa suhteessa. Olen päässyt hänestä jo täysin yli - en tiedä olisiko tämä uni merkki lopullisesta irroittautumisesta vai jostain ihan muusta. Mutta erittäin erikoinen uni kertakaikkiaan. Olisi mielenkiintoista saada siihen jonkinlainen tulkinta. Koen että se uni viestii jotain eikä ole vain pelkkä painajainen.

Palaa sivulle “Unien tulkinnat”