agressiivinen demoni

Vapaa keskustelupalsta unien tulkinnalle

Valvojat: ilarim, olavi

Viesti
Julkaisija
Juudas21

agressiivinen demoni

#1 ViestiKirjoittaja Juudas21 » 01 Joulu, 2015 14:38

Eli oon tässä unessa jossain oudossa talossa ja siellä on kummitus/demoni joka on agressiivinen esineille ja ihmisille.
Yritän itse manata sitä pois onnistumatta.
Jollain tavalla pääsen aikaan jolloin tämä kummitus/demoni on ollut elävien kirjoissa.
Siinä ajassa näen jonkun oudon pojan joka piirtelee symboleja ja sitte se osoittaa mulle yhtä tiettyä symbolia ja sanoo että kaikki juontaa tähän symboliin. Symboli oli kolmio, jonka jokaisessa kärjessä oli pieni ympyrä.

olavi
Ylläpitäjä

Re: agressiivinen demoni

#2 ViestiKirjoittaja olavi » 06 Joulu, 2015 15:41

Unia ei kannata tulkita ilman tietoja unennäkijästä. Unet ovat hyvin yksilöllisiä ja unennäkijän elämäntilanteisiin liittyviä, unennäkijän mielentilan kuvia. Unille ei siis ole olemassa kaikille yhteisiä ymmärrysmalleja. Varsinkaan ilman tietoja unennäkijästä ulkopuolinen voi vain arvailla unen merkityksiä. Eri ihmisille samanlainen uni voi tarkoittaa ihan eri asioita.
Kolmiosymbolisi liittyneen pyhään kolminaisuuteen, jota on paljon käytetty suojauksena pahoja voimia vastaan. Oletko harrastanut jotain kulttia tai muutoin kiinnostunut aiheista?
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

Palaa sivulle “Unien tulkinnat”