Pojan raiskaus

Vapaa keskustelupalsta unien tulkinnalle

Valvojat: ilarim, olavi

Viesti
Julkaisija
Huokaus

Pojan raiskaus

#1 ViestiKirjoittaja Huokaus » 26 Loka, 2017 23:21

Hirveä yö. Olen nainen. Mitään kamalaa ei ole ihan lähiaikoina tapahtunut mutta uni oli kamala.Tyttölapseni kahdeksas syntymäpäivä lähestyy, ehkä se vaikuttaa, hänen syntymässään oli vaikeita asioita meidän perheessä.

Kaikki näkymät olivat hämäriä.

Olin vieraassa keittiössä. Paljon vettä kaatui keittiökaappien taa, sähköjohtojen viereen. Mitään ei onneksi räjähtänyt, mutta vettä oli kaikkialla sähkölaitteiden ympärillä. Luuttusin vettä epätoivoisesti.

Sitten olin jälleen toisessa keittiössä, lämmitin liedellä edellispäivänä tekemääni kanaa ja vihanneksia. Olin jollain tapaa vanki. Seikkailin salaa ympäristössä. Olin aika vapaa. Kana lopulta paloi pohjaan. Palohälytin alkoi soida. Otin siitä sulakkeen irti. Kaikki valot pimenivät ja tajusin ottaneeni koko talon sulakkeen irti. Laitoin sen takaisin.

Olin jälleen keittiössä. Nyt minut oli siepattu. Sieppaajani, vanhempi mies tuli taloon pienen pojan kanssa. Mies kutitteli poikaa mutta alkoi raiskata häntä. En mennyt väliin! Mietin miksi en mene väliin. (Omaa lastani suojelisin kuin tiikeri). Se oli hirveää. Luulin että se olisi pian ohi mutta ei. Poika kärsi. Ja minä vain suojelin itseäni sieppaajaltani, katsoin pois ja tein muuta.

olavi
Ylläpitäjä

Re: Pojan raiskaus

#2 ViestiKirjoittaja olavi » 30 Joulu, 2017 13:07

Keittiöunet usein viittaavat äitiyteen ja äitinä olemiseen. Siksi nämä unet kuvannevat äitinä olemisen ongelmia. Tulkintaa varten pitäisi tietää unennäkijän tunnekokemuksista edes jotain. Olen varonut tämän unen julkista tulkintaa. Nyt kirjoitan kuitenkin jotain
Kun keittiö on vieras, uni saattaa tarkoittaa sitä, että unennäkijä on emännöidessään ja ehkä äitiydessäänkin jollain tavoin hukassa. Vesitulva voi viitata tunneongelmiin.
Uni voi käyttää kuvakieltä, joten kanan laittaminen voi tarkoittaa kanamaista käytöstä, josta tuli 'käry' ehkä häpeällinen paljastuminen
Sieppausuni voi tarkoittaa sitä, että jokin mieskokemus vei mukanaan vastustelusta huolimatta. Se kokemus palautti mieleen jonkin järkyttävän kokemuksen liittyen lapseen tai lapseuteen.
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

Palaa sivulle “Unien tulkinnat”