Toivotaan kommentteja unikirjoista

Keskustelijat voivat esitellä omia unikirjojaan ja kommentteja muiden unikirjoista

Valvojat: ilarim, olavi

Viesti
Julkaisija
olavi
Ylläpitäjä

Toivotaan kommentteja unikirjoista

#1 ViestiKirjoittaja olavi » 11 Elo, 2006 13:33

Roskapostin käsittelyssä poistui vahingossa valitettavasti tähän osioon kuuluneita tekstejä. Toivon, että arvioisitte unikirjakokemuksianne ja myös omia kirjojani tällä palstalla.
Omissa kirjoissani unia käsitellään lähes kaikissa, mutta varsinkin kirjoissani: 'Unista elämänviisautta', 'Totuus on unissa saduissa ja tarinoissa' sekä 'Hengen kosketus'
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

Ulkopuolinen

#2 ViestiKirjoittaja Ulkopuolinen » 20 Helmi, 2008 0:40

Minulle hyvin tärkeäksi unikirjaksi on muodostunut Suuri Suomalainen Unikirja, jonka on kirjoittanut Anja Angel ja Leena Larjanko. Ymmärrän melko hyvin sen symboliset selitykset ja jotenkin kykenen poimimaan niistä omalle unelleni sopivat selitykset

Olen ollut hieman laiska lukemaan toisia unikirjoja, jotka selventäisivät itse unien merkitystä.

saaga

#3 ViestiKirjoittaja saaga » 21 Huhti, 2008 13:11

Minulla on ollut vuosia yöpöydällä lahjaksi saatu Tamara Maunosen:
Suuri unikirja. Pitää varmasti siällään elämää kokeneen naisen viisautta?

Toisenlaista näkökulmaa uniin ovat tuoneet Voimala-ohjelmassa esiintyneet uniasiantuntijat. Olen tutustunut teksteihin ja ne ovat koskettaneet aika syvältä.

trick

#4 ViestiKirjoittaja trick » 07 Helmi, 2009 2:31

Unet ovat omia "tunteita". Löydä oma tulkintasi niille. Päätä että joku kirja on se oikea.

Palaa sivulle “Unikirjat”