Pahuus

Keskustelua/kysymyksiä/vastauksia oudoista unista, enneunista jne

Valvojat: ilarim, olavi

Viesti
Julkaisija
Ann

Pahuus

#1 ViestiKirjoittaja Ann » 19 Huhti, 2017 12:37

Näin toissayönä järkyttävää unta tai näyn. Heräsin omaan huutooni vähän ennen klo. 04. Tällaista ei ole ikinä ennen ollut, enkä juurikaan näe ahdistavia painajaisia, nukun levollisesti.

Olin omassa sängyssä kuten olin tämän tapahtuessakin. Jokin paha energia veti peittoni kokonaan päälleni, pääni yli ja asettui päälleni, tunsin kädet itseni milemmin puolin ja painon päälläni. Huusin apua aivan järkyttyneenä ja suojausta. Tuntui että se ei auttanut tai tilanne kesti todella kauan. Lopulta tajusin huutaa että mene pois, niin sitten näin vaaleanharmaan hahmon nousevan sängystä ja kävelevän pois. Sillä ei ollut hiuksia/kasvoja/sormia. Eli mitään yksityiskohtia ei näkynyt. Sitten heräsin kauhunhuutoihini.

Tätä vaihetta edelsi että olin jonkun tuntemattoman ikäiseni (olen 36) miehen kanssa mökissä korvessa. Koko ajan tuntui että paha oli läsnä ja minua pelotti aivan kauheasti. Mies sanoi että hänen pitää lähteä, en olisi halunnut että hän jättää minut yksin. Heti hänen lähdettyä mökissä alkoi tapahtua yliluonnollisia asioita. Tv aukesi ja siellä näkyi se huone missä olin. Tv:stä näkyi siis toistona se huone jossa olin.

Herättyäni oli pakko valvoa jonkun aikaa, mutta nukuin rauhassa loppuyön. Nyt huomaan pelkääväni nukahtamista tapahtuneen jälkeen. Uniongelmia minulla ei ole ollut.

Olen yksinasuva, rauhallinen ja rauha sydämessä myös on. Viimeaikoina olen ajatellut exääni jonka kanssa oli raskasta. Ajattelin että hänen energia tuli luokseni yöllä, koska uni tuntui yliluonnolliselta, ei peruspainajaiselta. Olen aloittanut henkisen tien kulkemisen niin mietin myös että vetääkö valo varjoja puoleensa.. olen lukenut että unimaailmassa tällaiset tapahtumat sattuvat helpommin.

olavi
Ylläpitäjä

Re: Pahuus

#2 ViestiKirjoittaja olavi » 30 Touko, 2017 18:38

Varmaankin olet oikeassa tuon unen taustan suhteen. Mietin, millaisen henkisen ryhmän kanssa olet tekemisissä? On ryhmiä, jotka aktivoivat pahuuden kokemuksia?
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

Ann

#3 ViestiKirjoittaja Ann » 30 Touko, 2017 18:52

En ole tekemisissä minkään instanssin kanssa. Yksin olen tietoisesti hyviä juttuja ympärilleni haalinut ja huonot, raskaat asiat päästänyt menemään. Suojausta olen myös harjoitellut jos havaitsen negatiivista energiaa lähettyvilläni.

Samankaltainen painostava uni tapahtui vielä uudelleen, sama hahmo.

olavi
Ylläpitäjä

#4 ViestiKirjoittaja olavi » 20 Kesä, 2017 12:13

Ehkä juuri suojauksen tarve kertoo, jostain opetuksesta, joka korostaa pahan olemusta. Itse luotan kaiken viisaaseen ohjaukseen, joten ei ole tarvetta projisoida tunteita 'pahan alueelle'. Paha usein syntyy omista projektioista, torjutuista osista omassa elämässä.
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

Palaa sivulle “Erikoiset unet”