Vuotava talo

Unien avaamista avoimen keskustelun avulla
Viesti
Julkaisija
mikrosiru

Vuotava talo

#1 ViestiKirjoittaja mikrosiru » 10 Huhti, 2018 19:30

Olen jo vuosia nähnyt unia taloista jotka vuotavat vettä. Talot vaihtuvat. Aika usei olen lasteni kanssa "luvatta" asumassa jossain isossa talossa, paljon huoneita ja sokkeloita. Kylpyhuoneen jälkeen saattaa alkaa kokonaan uusi asunto. Tilaa on siis paljon. Talot ovat vanhahkoja, erikoisia sokkeloisia. Välillä olemme menneet asumaan vanhaan kotipaikkaani, luvatta. Taloissa on aina sama vika, ne vuotavat, katosta tihkuu vettä, seinistä tihkuu vettä, portaikossa valuu vettä, on kokoajan vain ajan kysymys, milloin talo leviää veden voimasta. Usein unessa minulla on tieto, että yläkerta alkaa täyttymään vedestä, ja kohta se romahtaa. Herään kuitenkin aina ennen kuin talo romahtaa, tai menee asumis kelvottomaksi. Kuitenkaan minulla ei ole koskaan kiire pois, eikä mitään hätää, harmitus vain että talo vuotaa, ja jossainvaiheessa joutuu lähtemään. Tietoa ei ole mistä vesi tulee, se ei ole sade vettä, vaan se tulee jostain talosta itsestää, eikä ne ole hanat mitkä vuotaa, vaan koko talo. Viimeisin uni oli seuraavanlainen. Olin vuokrannut asunnon, rivitalo huoneiston. Yhtäkkiä talon kattolevyistä 2 poksahti irti ja katto alkoi pullistella vedestä, sisäänpäin. Myös seiniä pitkin hiljalleen valui vettä. Minulla taas tuli vain harmitus, että pitää muuttaa pois. Vesi on kaikissa unissa puhdasta kirkasta vettä.

Palaa sivulle “Unientulkinta nettiryhmänä”