Jumala yötaivaalla

Unien avaamista avoimen keskustelun avulla
Viesti
Julkaisija
apollo

Jumala yötaivaalla

#1 ViestiKirjoittaja apollo » 11 Kesä, 2008 10:28

Hei,

Ihmettelin jo miksen mitään uniani ole vähään aikaan muistanut. Olen valvonut paljon ja ollut väsynyt. Niinpä pyysin nukkumaan mennessäni alitajunnaltani vihjettä siihen onnistuuko uusi työprojektini?? Liekö tämä liittyy nyt siihen, mutta tätä tarjottiin yöllä:

Olimme mieheni kanssa taas jossain, Espanjan rannikolla luulen. Oli ilta tai yö ja olimme rannalla. Rannalta ulottui pitkä, pitkä, puinen laituri ulos merellepäin. Olimme laiturilla ja siellä oli muutamia muitakin tuntemattomia ihmisiä.

Yhtäkkiä näimme ilmestyksen taivaalla laiturin vasemmalla puolella. Tummien yöpilvien keskellä näimme Jumalan. Hän oli vaakatasossa, pitkänomaisen pilven kaltainen ja kiisi taivaan halki. Hänellä oli pää ja keho oli vaalea alati muotoaan muuttavaa energiaa. Unessa ymmärsin heti, että hän oli Jumala. Lähdimme kaikki juoksemaan laituria pitkin merellepäin hänen rinnallaan. Jotkut ottivat valokuvia. Miehellänikin oli kamera kädessä.

Jumala ei pitänyt valokuvaamisesta ja lähetti säteen taivaalta kuvaajia kohden. Pari tuntematonta haipui valoksi, kun säde osui heihin. Yksikin mies ihan siinä edessäni. Juoksimme ja tiesimme todistavamme ihmettä.

Säikähdin, kun muistin mieheni kameran ja sanoin: "älä kuvaa, mennään laiturin alle piiloon." Näin teimme. Emme pelänneet, mutta pysyimme piilossa.

Laiturin kannen sivussa oli iso reikä ja yhtäkkiä näin siinä Jumalan silmän. Hän oli laskeutunut meren tasolla ja löysi piilomme. En pelännyt. Hän työnsi kätensä samaisesta reiästä minua kohti. Käsi venyi, venyi ja venyi. Se oli vaaleaa läpkuultavaa ainetta. Hän pystyi muuttumaan alati. Hänellä ei ollut tarkoitus vahingoittaa meitä, koskettaa vaan. Kun hän kosketti minuun heräsin unestani.

Muistin kaiken selvästi, en tuntenut mitään erityistä ja jatkoin nukkumista.
Aikamoinen ihmeuni! Koin sen kuitenkin hyväksi.

saaga

#2 ViestiKirjoittaja saaga » 12 Kesä, 2008 6:24

Kun ajattelee unta omana, te tuntuu suorastaan Jumalalliselta.
Unessa oli paljon kauneutta, selittämätöntä - uni on juuri sellainen uni, jonka haluaa säilyttää ja tallettaa muistoihin.
On luonnollista, että kamerat eivät kuulu tuollaisiin tilanteisiin.

Kauneuden voi tallettaa sisimpäänsä...

olavi
Ylläpitäjä

#3 ViestiKirjoittaja olavi » 14 Kesä, 2008 12:53

Yksi tuon hienon unen viesti voi olla, että Jumalaa ei voi 'kuvata'. Jokainen käsite on harhainen. Jumala on kaiken käsittämisen tuolla puolen. Olennaista on kosketus. Siksi Jumala koetaan mieluimmin ruumiin aisteilla, esimerkiksi aistillisena rakkauden tunteena kuin sanoilla ja käsitteillä.
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

apollo

#4 ViestiKirjoittaja apollo » 14 Kesä, 2008 16:49

Kiitos, ihana tyyneys ja rauha valtasi minut lukiessani vastauksenne. Pysähdys - syveni hengitys ja hiljeni syke. Uni ja tulkintanne kannattaa muistaa.

hitsu
Viesti:

#5 ViestiKirjoittaja hitsu » 16 Kesä, 2008 8:47

Tuo oli aika oivaltava unesta, oleellista on kosketus. Niinpä, se pyhän kosketus tuosta viesti, sellaisen tosi ison ja ihmeellisen. Vähän kuin suurennuslasin alla tai valokiilassa. Hieno uni, ihmeellistä että tuollaisiakin unia ihminen voi kohdata.

Ulkopuolinen

#6 ViestiKirjoittaja Ulkopuolinen » 17 Kesä, 2008 18:19

Olimme mieheni kanssa taas jossain, Espanjan rannikolla luulen. Oli ilta tai yö ja olimme rannalla. Rannalta ulottui pitkä, pitkä, puinen laituri ulos merellepäin. Olimme laiturilla ja siellä oli muutamia muitakin tuntemattomia ihmisiä.

Minulle ranta muistuttaa todellisuudesta, siitä kuinka aava minun tieni on ja kuinka pitkä tie, laituri sitä johtaa.

Jumalan näkeminen ehkä tuo turvallisuutta, ajatusta siitä, että sitä tietä ei tarvitse yksin kulkea, minulla on kannattaja, energian lähde, josta voin ammentaa voimani ja uskoa tieni olevan turvallinen.

Se, että jotkut ottavat kuvia siitä kuvastaa tosiaan oivalluksen tärkeyttä. Se on kuvaamisen arvoinen. Mutta ei tietenkään jumala pidä siitä, koska se on minun oma sisäinen oivallus eikä sitä kuulu jakaa toisten kanssa.

Mutta miksi kuunnella toista ja mennä piiloon. mitä pahaa unessa on, jumala on kaikkialla ei sitä tarvitse mennä piiloon. Hän ottaa vastaan, antaa omaa energiaansa.

Kaikenkaikkiaan kaunis oivaltava uni.

Palaa sivulle “Unientulkinta nettiryhmänä”