Tavaroiden pakkaus

Unien avaamista avoimen keskustelun avulla
Viesti
Julkaisija
Saniainen

Tavaroiden pakkaus

#1 ViestiKirjoittaja Saniainen » 14 Joulu, 2008 14:28

Olin leirillä metsän keskellä, järven rannalla. Porukka oli mukava ja meillä oli ollut mukava viikonloppu. Pääpointti unessa oli kuitenkin pakkaus ja leiriltä lähtö. Minä aloin pakata keittiössä tavaroita. Siellä oli sellainen kouluruokalan tyyppinen keittiö, jossa leiriläiset olivat syöneet. Maidot piti laittaa takaisin maitolaatikoihin, jääkaapista katsoa mitä siellä on ja mitä niille voi tehdä. Muitä tyyppejä istuskeli siinä vieressä ja jutteli keskenään.

En nyt muista mitä kaapissa oli, jonkun juoman tapaista siellä oli, jota muutama leiriläinen kävi hakemassa juotavaksi. Se juoma oli isossa lasipullossa, jotain outoa tököttiä. Mutta kaiketi ihan hyvää kuitenkin. Oli ruokapaketteja myös, jotka täytyi pakata kylmälaukkuihin.

Tässä kohtaa taisi olla kohta, jossa todella ärsyttävä mies liittyi seuraamme. Unessa heitä oli yhteensä kaksi, mutta tämä ensimmäinen oli todella rasittava. Päätin, etten puhu hänelle ollenkaan etten anna väärää signaalia, että olisin kiinnostunut tai pitäisin hänen juttujaan asiallisina/kiinnostavina/reiluina.. mistä sitten olikaan kyse. Seisoskelimme tai istuimme ison salin pirtinpöydän molemmin puolin. Osa seisoskeli kauempana.

Yhtäkkiä puhelin soi pöydällä ja ryntäsin vastaamaan (olin ainoa, joka siellä teki mitään liittyen poislähtöön ja pakkaamiseen). Tuntematon naisääni kysyi, miksi kohtelin tätä miestä niin. Mies oli vähän ressukka, mutta harmittava. Kerroin erittäin rauhallisella äänellä taktiikastani naiselle. Kuin olisin puhelimessakin selvittämässä konfliktia. Hetken kuluttua annoin luurin toiselle naiselle salissa, joka jatkoi miehestä puhumista.

Jotain muutakin pakkausta tein siellä, kun tuli kutsu että leiriltä on poistuttava siinä ja siinä ajassa. Oma huone oli siivottava ja tietenkin leirin yhteiset tavarat vietävä. Muut häipyivät pakkaamaan omia tavaroita huoneisiinsa, kun minä hermoilin että aika käy tiukille kun yhteisissä tavaroissa menisi vielä jonkun verran aikaa.

Pomoni oli unessa ja antoi ymmärtää olevansa sinkku, että olin käsittänyt väärin hänen suhteensa asuintoveriinsa. He olivatkin vain kämppiksiä. Pomo halusi tavata leirin ulkopuolellakin minua ja olin hämmentynyt. Otin häntä kädestä ja vedin huoneeseeni. Laitoin oven perässä kiinni ja halasimme. Melkein suutelimme. Puhuimme hetken aikaa asioista ja olin onnellinen.

Oli aika pakata omat tavarani huoneestani ja paniikki alkoi vallata. Huoneeseeni ei saanut valoja, romanttinen kohtaus pomon kanssa oli tapahtunut päivänvaloisassa ja toisessa huoneessa. Tämä toinen huoneeni oli ruma, pimeä ja täynnä tavaraa. Tässä kohtaa se toinen ärsyttävä mies astui kuvaan. Hän hiippaili leirikeskuksen ulkopuolella ympäri taloa ja puheli itsekseen. Katseli avoimista ikkunoista sisään huoneisiin ja halusi osallistua tapahtumiin huoneessa. Onneksi huoneeni oli pimeä, koska näin mies ei nähnyt minua sisällä. Koitin pitää myös pienempää ääntä, ettei hän tunge päätä sisään ja ala haastelemaan.

Kun mies oli mennyt huoneeni ikkunoiden ohi, pääsin jatkamaan pakkausta. Olin tullut kahden laukun kanssa, mutta jostain syystä nyt laukkuja oli 5-8 kappaletta. Ehkä johtui myös siitä, että aika oli bussin lähtöön enää niin vähän, että minun piti vain sulloa kamat nopeasti avoimiin laukkuihin. Squash-maila oli mukana ja ihmettelin miksi olin sellaisen leirille ottanut mukaan. Vuodevaatteet olivat omiani ja nekin piti ottaa sängystä.

Sain tavarat pakattua, mutta huone oli ihan hirveän näköinen. LAttia oli todella pölyinen, irrallisia roskia koitin nopeasti pakata vielä avoimeen peltitölkkiin, jonka naamioin pöydän alle muka roskikseksi. Sitten koitin lähteä liikkeelle 8 kassini kera..

Hassu irrallinen kohta oli unessa, kun joku nainen sanoi nähneensä unta sanasta, joka mullisti hänen maailmansa. Jonka avulla kaikki asiat avautuivat uudella tavalla hänelle siinä unessaan. Hereillä hän muisti sanan, joka olikin ihan tavallinen sana, mutta jota en nyt tietenkään muista... :lol:

kuusseiskatar

#2 ViestiKirjoittaja kuusseiskatar » 25 Maalis, 2009 11:27

...palailin vähän vanhempiinkin uniin. Joko olet saanut selville unen viestejä?
Unessa oli paljon "matskua", mutta joitain asioita nousi mieleen.
Roskien hävittäminen ja järjestely voisi symboloida turhien asioiden siivoamista elämästä.
Laukut voisi olla valve-elämän taakkoja ja velvollisuuksia. Onko tullut haalittua liian paljon virikettä tämän hetkiseen elämäntilanteeseen (harrastuksia)?
Onko joitain ikäviä luonteenpiirteitä, joista haluaisit hankkiutua eroon?
Sinnikkäästi ne vaan seuraavat sinua(unen mies).
Saisitko sinäkin jotain mullistavaa elämääsi sanasta, siis SANASTA.
Jos tarkoitus olisi hieman puhdistaa sielunsyövereitä sotkuista ja alkaa kehittää henkisiä puolia itsessäsi...pääsisit päivänvaloon, tuntemaan onnellisuuden tunteita :lol:

olavi
Ylläpitäjä

#3 ViestiKirjoittaja olavi » 25 Maalis, 2009 15:09

Mielen alkunäyttömänä on leiri. Elänkö ikään kuin väliaikaisesti jossakin kuviossa, suhteessa ja haluaisin pysyvämpää? Entiset suhteeni kuitenkin häiritsevät? On paljon asioita, jotka pitäisi käsitellä (paljon tavaraa ja laukkuja). Karttelenko parisuhdeasioitten kohtaamista? Uusi suhde kuitenkin kiinnostaisi. Maitolaatikoista huolehtiminen viitannee äitimäiseen huolehtimiseen. Se huolehtiminenko lienee taakka ja ongelma suhteessa toiseen sukupuoleen
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

Palaa sivulle “Unientulkinta nettiryhmänä”