savua oven raosta

Unien avaamista avoimen keskustelun avulla
Viesti
Julkaisija
Höyhensaari

savua oven raosta

#1 ViestiKirjoittaja Höyhensaari » 25 Elo, 2009 12:22

Näin unta että olin isossa joukossa (seassa myös ystäviä, työtovereita ja mieheni) jossain isossa aulassa missä oli runsaasti ovia. Yhtäkkiä huomasin yhden oven yläraosta tulevan savua ja tajusin että meidän on paettava tulipaloa. Lähdimme kaikki pois ja seuraavaksi olimmekin autolla ajamassa jonnekkin, ajon aikana mieheni soitti minulle ja ilmoitti että voimme palata takaisin - palo on saatu sammutettua. Siihen heräsin.

Uni mietitytti kovasti, jo siksikin, että näin ensimmäistä kertaa elämässäni unta tulipalosta. Mitään osviittaa unen viestistä en osaa ajatella, sillä elän sellaista tasaista ja tasapainoista elämää mieheni ja poikieni kanssa.

Osaatko kertoa mitä uneni minulle yrittää kertoa? Mikä "roihuaa ja savuttaa" elämässäni?

olavi
Ylläpitäjä

#2 ViestiKirjoittaja olavi » 30 Elo, 2009 13:12

Omissa unissani tuollainen uhkaava tulipalo, johon liittyy puoliso, viittaa usein tulehtuneisiin tunteisiin.
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

Höyhensaari

#3 ViestiKirjoittaja Höyhensaari » 03 Syys, 2009 9:50

Kiitokset vastauksesta, vaikka se tuntuukin olevan kovin kaukana todellisuudesta. Tai sitten olen itse tulkinnut todellisuuden erilailla; lieneekö "lasien puhdistuksen" aika...

Palaa sivulle “Unientulkinta nettiryhmänä”