kotka kädessäni

Unien avaamista avoimen keskustelun avulla
Viesti
Julkaisija
Ulkopuolinen

kotka kädessäni

#1 ViestiKirjoittaja Ulkopuolinen » 20 Joulu, 2009 3:29

Tervehdys taasen pitkästä aikaa, jos joku minua enää muistaa...
Viime yönä näin mielenkiintoisen unen.

Eräs minulle hyvin läheinen ihminen, henkiparantajani ennusti minun kädestä, mutta ei kämmenestä vaan toiselta puolelta. Käteeni muodostui verisuonista kuvio, joka muistutti kotkaa. Ennustaja sanoi, että kotka kulkee mukanani tästä hetkestä eteenpäin.

Viereisessä kerrostalossa syttyi tulipalo ja tuo ihminen ryhtyi palomieheksi. Hän sammutti muiden palomiehien kanssa tulipaloa ja minä ohjasin ihmisiä turvaan, rauhoittelin heitä ja huolehdin, että tilanteen hallinnasta.

hitsu
Viesti:

#2 ViestiKirjoittaja hitsu » 05 Tammi, 2010 16:37

Täysin hassua - minulle tulisi tuosta unesta vahvistava olo. Vähän perillepääsyn tunne, lahja jostain. Arvokas, arvostava, minuutta arvostava.

Ulkopuolinen

#3 ViestiKirjoittaja Ulkopuolinen » 06 Tammi, 2010 23:24

Kyllä se itse asiassa oli vahvistava uni ja jännä juttu sinäänsä, koska tuo henkiparantajani oli pari päivää aikaisemmin kysynyt, mikä on minun eläimeni. Se on ollut aiemmin susi, mutta kun aloin tutkia asiaa ja miettiä niin todellakin kotka on kutsunut eläimenä minua jo kauan ja kun luin kotkasta niin kyllä se minun eläimeni taisi vaihtua tuon unen myötä. Ja kotka henkieläimenä todellakin on melkoisen arvokas ja arvostettu eläin.

Palaa sivulle “Unientulkinta nettiryhmänä”