Kauppareissu, hattu ja seuraukset

Unien avaamista avoimen keskustelun avulla
Viesti
Julkaisija
Hedelmäpuutarhuri

Kauppareissu, hattu ja seuraukset

#1 ViestiKirjoittaja Hedelmäpuutarhuri » 07 Kesä, 2010 11:22

Olin kauppareissulla minulle ennestään tuntemattomalla seudulla ystäväni kanssa. Paikalla oli kahden ihmisen seurue, jotka halusivat syystä tai toisesta maksaa ostoksensa samalla kertaa kanssamme (ehkä jouduttaakseen jonoja?) Toinen heistä, selvästi dominoiva ja mieleenpainuvin henkilö oli musta ja iso mies. Heidän ostoksensa koostui pelkästään alkoholista kuten mustikkalonkeroista, Koffista ja muista perusjuomista. Kassalla maksutilanteen jälkeen koitin tavoittaa mystisesti kadonnutta kaksikkoa lähistöltä myyjän ja jopa poliisien kanssa, heidän syyttäessäni minua yhden ylimääräisen Koff- pullon varastamisesta, joka oli kauppiaan mukaan vain syötti taskuvarkaille, eikä kuulunut ostoslistaani. Poliisit olivat näyttäneen saaneen turbiinsa oikee kunnolla naamasta päätellen. Siinä sitten vertailtiin kuittia ostoksiini ja tilannetta selvitellessäni minun oli todistettava, että ostokset kuuluivat mustalle miehelle ja jollekkin, jota en saa hahmoitettua. Okei tästä se vasta lähtee!

Kiertelin hätääntyneesti kaupan ympäristössä olevia matkailijoita etsien omistajaansa. Meni hetki kunnes tajusin kaupan vastapäätä olevan talon olevan jonkin sortin guest house, jonka hovimestari odotti oven takana korkeavirkaisen oloisena. Kyselin tummaa henkilöä ja pääsin sisää. Paikalla olit tunnelma kuin Sionin luostarissa konsanaan. Päällepäin kaikki näytti hyvältä, mutta pienikin virheliike koituisi kohtaloksi. Päätin rohkeasti toimittaa ostokseni mustalle miehelle, joka tarjosi ostoksiaansa vastaan maksuksi 20 euroa. Aluksi luulin hänen maksaneensa jo tämän enkä ottanut summaa vastaan ja kunnes hokasin, etten maksua vielä saanut ja otin sen vastaan. Muistan hetken kuluttua hämäräperäisen toiminnan alkaneeni ympärilläni. Minua pidettiin kutsumattomana vieraana, joka oli eliminoitava. Ymmärsin tämän liittyvän korkeimpiin henkisiin voimiini ja ymmärrettävästä syystä heidän tehtävänsä oli ottaa maailma itsekkääseen ja pahaenteiseen haltuunsa ilman kaltaisiani vastataistelijoita. Sain tietysti rajallisen määrän tyhjästä ilmestyneitä aseita ja puolustinkin itseäni tuhoamalla niin paljon vastaan hyökänneitä illuminaatteja kuin kerkesin. Panokset loppuivat ja minut tapettiin raa'an taistelukohtauksen jälkeen. Tilanne jäi jostain syystä looppaamaan itseään.

Heräsin tilanteesta jälleen ja tällä kertaa olin jo huoneessa viereisessä talossa majoittuneena tyttöystäväni kanssa. Kohta olin taas luostarin ovella tavoittamassa mustaa miestä joka oli unohtanut ostoksensa ja hattunsa (knalli) minulle. Palautin ostokset hyvällä tuloksella, mutta unohtamani hattu (jota aiemmin ei ollut) tuotti lisäkuumotuksia ja vihainen kuva saapui kännykkääni, josta ymmärsin heti, että hattu on palautettava. Kuvassa ei ollut kuin naama ja ilme. Muistin juhlivani psyykkistä havainnointikykyäni tilanteen ymmärtämiseksi. Iski paniikki kun hattua ei heti löytynytkään huoneesta, jossa sen piti varmasti olla. Lopulta löysin sen ja lähdin palauttamaan tätä. Kaikkea välikohtauksia en pysty muistamaan, mutta toisen tai kolmannen kerran poistuttuani talosta kiitin kohteliaasti ovella olevaa hovimestaria, jottei hän epäilisi ja lähettäisi perääni ketään. Juoksin metsiin ja kiipesin suureen puuhun, jonka pystyin ajatuksen voimalla luomaan osaksi itseäni. Yritin siis lähteä kävelemään puun avulla, mutta juuret vain katkesi ja kaaduin maahan hyvin korkealta, sen enempää pelkäämättä kuolemaa. Jatkoin matkaani kunnes tajusin, että hoviväki olivat taas perässäni. Tällä kertaa he yllättivät tulemasta edestä päin olevasta talosta. Nopeasti he ampuivat ystäväni, jonka jälkeen minua. Tipahdin maahan ja leikin kuollutta vaikka tunsin pääseutuuni tulevan luodin olevan suht harmiton. Ihmiset ympärilläni siivoilivat jälkensä ja minut siirrettiin johkin myöhempää käyttöä varten. Nimittäin ateriointia. Olin alasti ja päälleni laitettiin jonkin sortin marinaadi (mandariini?). Kylkipalani olivat valmiiksi haukattavissa. Tunsin kauhua ja hampaiden kosketuksen kyljessä, päätin nousta ja voittaa vielä tilanteen puolelleni. Se tuntui viimeiseltä mahdollisuudelta nousta. Sitten heräsin.

Herättyäni kummastelin unta ja mietin, että miksi ihmeessä musta mies ei koskaan ollut tyytyväinen, vaikka muuten vaikuttikin päälle päin mukavalta. Niin kuin paholainen usein tekee.

:shock:
Fyysisyyden tuolla puolen todellinen elämä odottaa.

olavi
Ylläpitäjä

#2 ViestiKirjoittaja olavi » 26 Loka, 2010 14:56

Minun unenani tuollainen uni voisi tarkoittaa sisäistä hajaannusta. Kun maksan unessa yhdessä toisten kanssa, uni voi vihjata siihen, että ko hahmot ovat osa itseäni. Musta on puoli minua, pimeä puoleni, joka käyttää huumeita ja sekoilee. Paha minussa on loputtoman ahne.
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

Palaa sivulle “Unientulkinta nettiryhmänä”