Tapan ihmisiä

Unien avaamista avoimen keskustelun avulla
Viesti
Julkaisija
jonnam

Tapan ihmisiä

#1 ViestiKirjoittaja jonnam » 26 Heinä, 2010 12:19

Viime yönä näin unta että tapoin jonkun miehen. Tappamiskohtaa unessa ei ollut mutta tiesin että olin tappanut hänet moralla, jonka jälkeen heitin hänet järveen. Myöhemmin olin jollakin talolla jossa oli äitini työkaveri, jonka epäilin tietävän jotain. Juoksin karkuun lähellä olevalle pienelle rannalle jossa menin uimaan. Järvi oli ilmeisesti sama johon miehen olin heittänyt ja ajattelin uidessani että ei miestä kukaan kaipaa ja jos ruumis löydetään, ei kukaan osaa yhdistää sitä minuun jos pidän puukon itselläni, jonka jälkeen pistin verisen puukon laukkuuni. En siis tuntenut miestä, tiesin kyllä että hän oli samalta paikkakunnalta. Enkä myöskään tunnistanut tapahtumapaikkoja. Syytä tappamiseen en tiedä.

Aiemmin jonkin aikaa sitten näin unta jossa myöskin tapoin miehen. Mies oli muistaakseni saksalainen ja hän oli pukeutunut johonkin maskottipukuun. Mies käveli vastaan tiellä joka kulkee kotini läheltä, jolloin löin häntä jollakin esineellä niin että hän kuoli, syytä en tiedä.

Mistähän tällaiset unet johtuvat?

olavi
Ylläpitäjä

#2 ViestiKirjoittaja olavi » 18 Elo, 2010 12:34

Unissa kokemukseni mukaan tapot liittyvät vihan tunteisiin. Kuten Haanu ja Kerttu -sadussa vihan kohteesta tehdään inhottava kuva (paha noita) ja se kuva poltetaan/tapetaan. Tapettu kohde voi unessa muuntua tai olla yleinen hahmo, joten vihan kohteen joutuu hakemaan päivätajuisten tunteitten kautta.
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

Palaa sivulle “Unientulkinta nettiryhmänä”