Pojan kuolema

Unien avaamista avoimen keskustelun avulla
Viesti
Julkaisija
Nöpö

Pojan kuolema

#1 ViestiKirjoittaja Nöpö » 28 Elo, 2010 8:28

Viimeyönä näin unta että ex-mieheni sanoi: vanhin poikamme on kuollut joku aika sitten, armeijassa tuli riitaa ja tappelu ja poika kuoli. (poika on oikeasti tällä hetkellä armeijassa). Ihmettelin miksi minulle ei ole kerrottu. Siihen ex-mieheni ei vastannut. Sanoin että poikani soitti minulle eilen, ei se voi olla kuollut. Ex-m sanoi kuitenkin että soittaja oli joku kaveri ja nauroi. Selvisi kuitenkin että poika on kuollut, muutaman päivän sisällä. Olin aivan kauhistunut ja ahdistunut, mietin että kuinka kerron toisille lapsille. Heräsin siihen että minulla oli kamalan tukahduttava olo ja kyyneleet silmissä. Ei tullut kyllä uni sen jälkeen, poikani todella soitti minulle eilen ja on tulossa nyt vl-lomalla käymään luonani. Mitähän tämä uni mahtaa tarkoittaa.

olavi
Ylläpitäjä

#2 ViestiKirjoittaja olavi » 26 Loka, 2010 15:04

Minun unena tuollainen uni tarkoittaisi sitä, että poika on irtaantumassa perheen sidoksista. Hän on kuolemassa poikana ja alkaa elää itsenäisenä miehenä.
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

hitsu
Viesti:

#3 ViestiKirjoittaja hitsu » 07 Huhti, 2011 12:00

Tässä taas tämä kysymys kuolemasta - varsinkin ahdistavasta sellaisesta. Minusta irtautuminen kotoa, omille siiville nousu pitäisi kaiken järjen mukaan olla ilo tai vapautus vanhemmille. Ei ahdistuksen tunne - olisiko tuossa kuitenkin jotain enemmänkin ex-miehen suhteen olevaa ongelmaa pohdittuna unimaailmassa.

Jos olisi oma uneni, olisin kokenut ex-miehellä välittämisen vähyyttä. Olisin kokenut itseni unohdetuksi kaikkein oleellisimmassa persoonani osassa. Tai sellaiselta osalta loukatuksi, minkä itse itsessäni arvostan korkeimmalle.

Palaa sivulle “Unientulkinta nettiryhmänä”