Sekalainen uni

Unien avaamista avoimen keskustelun avulla
Viesti
Julkaisija
Pähkinäpensas

Sekalainen uni

#1 ViestiKirjoittaja Pähkinäpensas » 29 Elo, 2010 10:14

Näin unta isosta talosta, (enhä hotellista), jonne oli vaikea löytää sisäänpääsyä sisäpihalle. Sisäpihalta en taas löytänyt ulos.
Olimme koko perhe yhtäkkiä rakennuksen yläkerrassa ja koiramme putosi lattialuukusta alas, sen tassu jäi puristuksiin ja se kiljaisi, mutta pääsi irti ja oli kohta ylhäällä taas luonamme.
Kävelin ravintolasalin läpi ja sen omisto joku vampyyri/paholainen, jota en olisi halunnut tavata. Lopuksi pääsin takaisin sisäpihalle, olin taas yksin ja löysin autoni avaimet, kameran ja jotain muuta, jonka olen unohtanut.
Näin unta myös sisareni miehestä, joka on ahdistelija. Hän virnuili ja oli monessa eri paikassa, aina miehisyyttään esittelemässä ja oli virne naamalla, pirullinen ja hämmentynyt.

Pähkinäpensas

Re: Sekalainen uni

#2 ViestiKirjoittaja Pähkinäpensas » 10 Syys, 2010 20:01

Eikö kukaan ole vastannut?

Susanna

#3 ViestiKirjoittaja Susanna » 30 Tammi, 2011 16:40

Minun näkemänäni olisin tulkinnut unta, että talo edustaa minun eri puoliani esimerkiksi työelämässä tai muissa rooleissa. Sisäpihalta pois pääseminen olisi merkinnyt, etten ymmärrä jotain asiaa itsessäni; olen kuin jumissa itseni kanssa. Vampyyri/paholainen voisi edustaa jotain kiusausta, kun se on ravintolassa. Se että tapaa hänet vaikkei halua, voisi olla ongelma, johon aina törmään yhä uudestaan. Kamera ja auton avain, jotka löytyvät sisäpihalta, voisivat ilmentää, että vastaus ja pako tilanteesta löytyvät sisimmästä, avaimilla pääsee pois, ja kameralla voi vielä dokumentoida kaiken. Ahdistelija voisi kuvata myös tätä samaa ongelmaa tai kiusausta kuin vampyyri/paholainen. Hänen virnistelynsä voisi ilmentää ongelman toistuvuutta.

Toivottavasti ymmärsin oikein tämän palstan tarkoituksen: kuvasin siis mitä tuo uni olisi voinut minun näkemänäni tarkoittaa.

Palaa sivulle “Unientulkinta nettiryhmänä”