jahtaaja

Unien avaamista avoimen keskustelun avulla
Viesti
Julkaisija
taiga

jahtaaja

#1 ViestiKirjoittaja taiga » 01 Marras, 2011 14:03

Näin unen ja se jäi jotenki mieltäni vaivaamaan. näen aika useasti tämän kaltaisia unia jossa joku minua jahtaa.
Unessani minua ja jotakin miestä jahdattiin. Miehen kasvoja en ikinä nähnyt koska ne oli sumeat. Mutta miehen seurassa oloni oli hyvä.

Juoksimme pakoon ja huomasimme että jahtaajat alkoivat saavuttaa meitä. Menimme miehen kanssa piiloon yhteen puskaan. Yhtäkkiä se pusikko muuttui taloksi jossa asui ihmisiä. Ihmiset talossa oli mukavia ja ystävällisiä he lupasivat piilottaa meidät jahtaajiltamme taloonsa. Mutta pian meidät kummiski löydettiin ja lähdimme taas juoksemaan pakoon.
Juoksimme ja aloin jäämään miehestä jälkeen. Jahtaajat alkoivat saavuttaa minua ja tunsin itseni voimattomaksi ja ahdistuneeksi. En jaksaisi juosta enään pakoon. Yhtäkkiä vielä juostessani muutuin sudeksi ja hyppäsin metsään piiloon joka tuntui unessa turvalliselta paikalta.

Sitten heräsin ja minulla oli kummallinen olo jotenki ahdistunu mutta tavallaan helpottunut.

olavi
Ylläpitäjä

#2 ViestiKirjoittaja olavi » 16 Marras, 2011 12:24

Jos tuollainen uni olisi minun uneni, tuo takaa ajava mies voisi edustaa jotain tunnetta, joka vaivaa mieltäni. Voisi olla myös mieltä häiritse ulkopuolinen suhde. Ystävyyskuviot usein tukevat tuollaisessa tilanteessa. Siksi talossa olevat ihmiset lupaavat piilottaa, salata paljastumassa olevan asian. Kun mutun sudeksi, uni merkitys varmentunee kuvamaan jotain piilotajuista haluani.
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

Palaa sivulle “Unientulkinta nettiryhmänä”