Lumen merkitys

Unien avaamista avoimen keskustelun avulla
Viesti
Julkaisija
kuukkeli

Lumen merkitys

#1 ViestiKirjoittaja kuukkeli » 24 Maalis, 2012 21:03

Liityin tähän foorumiin tänään ja ilahduin löytäessäni tällaisen! Näin sellaisen unen, että kävelin kumisaappaat jalassa lumista metsäpolkua, olin yöpaidassa, saappaat olivat liukkaat. Tuli liukas polku, ja jyrkkä mäki, kumisaappaat lipsuivat, pääsin kuitenkin ylös. Huusin apua, joku seurasi minua ja minua pelotti, sitten näin nuorimman poikani mäen päällä huitovan minulle, että äiti tule tänne! (Poikani on tällä hetkellä aikuinen, unessa hän oli lapsi) Kummallinen uni, jäi mietityttämään! :?: :roll:
Unien maailmaan eksynyt

olavi
Ylläpitäjä

#2 ViestiKirjoittaja olavi » 08 Huhti, 2012 9:40

Minun unena tuollainen voisi viitata tunteiden kylmenemiseen, ihmissuhteiden vähyyteen ja yksinäisyyteen.
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

kuukkeli

Kuukkelin vastaus

#3 ViestiKirjoittaja kuukkeli » 08 Huhti, 2012 9:54

olavi kirjoitti:Minun unena tuollainen voisi viitata tunteiden kylmenemiseen, ihmissuhteiden vähyyteen ja yksinäisyyteen.
Hei Olavi! Tuhannet kiitokset vastauksestasi, se laittoi minut miettimään ja ainakin yksi tulkintasi pitää täysin paikkansa ja siksi ymmärränkin miksi poikani oli unessa, ajattelinkin tässä yhtenä päivänä, että taidan unohtaa unifoorumin koska en saanut yhtään vastausta mieltä askarruttaviin uniini, siis kiitos vielä kerran! :)
Unien maailmaan eksynyt

olavi
Ylläpitäjä

#4 ViestiKirjoittaja olavi » 14 Huhti, 2012 11:52

Tämä nettiryhmä-palsta on tarkoitettu sivulla vierailevaan keskinäiseen ryhmätyöskentelyyn (ks. sivun ohje), siksi harvoin vastaan täällä suoraan. Jos haluat minun kommentteja käytä sivun muita osioita.
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

Palaa sivulle “Unientulkinta nettiryhmänä”