meteoriitti

Unien avaamista avoimen keskustelun avulla
Viesti
Julkaisija
neea79

meteoriitti

#1 ViestiKirjoittaja neea79 » 20 Elo, 2012 8:56

Ihanaa että tällainen palsta löytyi. Näin edellisyönä kummallisen unen, enkä saa sitä mielestäni..

Unessa olen kirkkaan punaisessa bussissa joka on täynnä minulle tuntemattomia ihmisiä. Siellä on kova melu, koska ihmiset keskustelevat jostain innoissaan. Matka on kovin mutkaista ja töyssyistä. Istun mieheni vieressä ja nousen penkiltä hieman vaihtaakseni asentoa, samalla kurkkaan bussin ikkunasta ulos ja huomaan taivaalla todella leveän punaisen pilvi kaistan. Kummastun asiasta niin että en saa sanaa suustani, mietin itsekseni että tämän täytyy olla se meteoriitin ohikiito josta on uutisissa puhuttu. Yhtäkkiä bussi on vaihtunut traktoriksi ja peräkärryksi. Istumme saman ihmisjoukon kanssa peräkärryssä jossa on olkia pohjalla, taivaalla olevasta punaisesta pilvivanasta alkaa tippuilla pieniä punaisia kiviä. Kivet ovat hieman pienempiä kuin golfpallot, reikäisiä ja hyvin kevyitä. Ihmiset alkavat kiljua hädissään ja hyppimään yli kärryn laitojen. Yritän huutaa kovaa että ei ole mitään hätää, pysykää rauhallisina. Kukaan ei kuuntele. Niimpä istun kärryssä kädet pään suojana ja huudan traktorikuskille että ajaisi kovempaa, kunnes tajuan että olemme ajamassa todella kuoppaista ja kapeaa tietä ylös pitkin vuoren rinnettä.
Siihen uni sitten loppui...

olavi
Ylläpitäjä

#2 ViestiKirjoittaja olavi » 11 Huhti, 2013 10:32

Jos itse näkisin tuollaista unta, tunnistaisin siitä parisuhdeongelman ja sen aiheuttamia pelkoja.
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

Palaa sivulle “Unientulkinta nettiryhmänä”