isän kuolema

Unien avaamista avoimen keskustelun avulla
Viesti
Julkaisija
Mijok

isän kuolema

#1 ViestiKirjoittaja Mijok » 20 Elo, 2012 22:24

Olin unessa isossa vanhassa kartanossa,isossa ala-aulassa, josta ylös katsomalla näkyi eri kerroksia, parvekkeita ja paljon huoneita. ala-aulassa oli huvipuisto, jossa vain aikuiset menivät erillaisiin laitteisiin.en pystynyt itse menemään mihinkään laitteisiin ja tunsin, jonkunlaista ahdistusta siitä, että minä en kyennyt.Olin kartanon yläkerrassa eri huoneissa, myös lapseni oli sielä, kun huomasin, että pystyin näkemään aaveita, yritin päästä pian huoneista pois, sammuttaa valot ja laittaa ovet kiinni, mutta yhteen pieneen huoneeseen jäi valo, en uskaltanut mennä takaisin. minulla oli vain kauhea kiire saada lapseni pois talosta, vaikka kuitenkin tunsin , että aaveet ei vahingoittaisi minua.Pääsimme sisäkuistille, josta olimme lähdössä ulos, kun huomasin, että ulkona on aivan pimeää ja kauhea ukonilma, soitin kännykälläni isälleni ja pyysin hakemaan, meidät ettei tarviisi kävellä.Siinä vaiheessa tunsin olevani äitini synnyin talolla.Seisoimme linja-auto pysäkillä, jossa oli paljon ihmisiä, mutta myös minä ja lapseni, odotin isääni hakemaan, mutta häntä ei kuulunut.yritin soittaa hänelle, puhelin hälytti vain 2 kertaa, kun puhelu katkesi, enkä saanut yhteyttä, minuun valtasi suuri pelko.huomasin valojen vilkkuvan ja kuulin hälytysajoneuvot, ja tajusin että nyt on jotain kamalaa sattunut.Poliisi saapui paikalle ja ilmoitti isäni kuoleen matkalla luokseni, syynä oli humala ja veitset.Huusin tuskaani pysäkillä, kun huomasin, että äitini seisoi vastakkaisella pysäkillä, mutta vaikka kuinka hänelle huusin suruani, hän ei välittänyt tai ns. ymmärtänyt tapahtunutta, märkä asfaltti häikäisi silmiäni.

olavi
Ylläpitäjä

#2 ViestiKirjoittaja olavi » 11 Huhti, 2013 10:28

Unet ovat mielentilan kuva. Jos kyse olisi omasta unestani, tunnistaisin huolia äitinä olemisesta, ahdistusta sosiaalisten suhteiden katkeamisesta, pelkoja mielentilojen uhkaavuudesta. Unien henkilöt koen usein vain omien tunnetilojeni roolihenkilöitä. Siksi isä ja äitikin sekä aaveetkin ovat mielen tuottamia kuvia.
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

Palaa sivulle “Unientulkinta nettiryhmänä”