unientulkinta.netin unifoorumi

Enemmän unista ja unien merkityksestä: www.unientulkinta.fi Syvällistä unientulkintaa http://www.unientulkinta.fi/tulkinta/palvelu.html unientulkintapalvelussa
Tänään on 22 Loka, 2014 15:11

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: tiikeri unessa
ViestiLähetetty: 15 Tammi, 2006 10:08 
Poissa

Mitähän merkitsee uneni, jossa olin nukkumassa ja suljettujen silmien läpi koin yhtäkkisen valon. Avasin silmäni ja valo oli todella kirkas ja tuli oikealta puoleltani, seinällä oli valkea kivi josta valo tuli. Nousin ja menin olohuoneeseeni, jossa huonekalut oli siirretty pois omilta paikoiltaan. Oma kissani kulki hieman ihmeissään ja tilassa oli myös koira. Minun koirani on kuollut jo pian 6 vuotta sitten. Sitten hätkähdin, sillä minua vastaan käveli upean näköinen, hyvin voiva ja mahtavan värinen tiikeri. Silitin sen ihanan pehmeää turkkia enkä pelännyt sitä.
Olen lapissa asuva 32-vuotias kahden lapsen äiti, mieheni on YK-joukoissa tällä hetkellä. Työskentelen lapsien parissa, mutta tämän hetkinen työni on määräaikainen ja jatkosta ei ole varmuutta.

Ilmoita tämä viesti
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15 Tammi, 2006 12:09 
Poissa
Ylläpitäjä

Heidegger käyttää ihmisestä mielikuvaa 'valon huone'. Ihminen ei ole olento, vaan paikka, jossa oleminen ilmenee, tulee valoon, näkyväksi. Ehkä unesi kuvaa tätä myyttistä mielikuvaa ja yhdistää sen shamanistisen perinteen voimaeläimeen. Tiikeri voi kuvata silloin sinun omaa olemustasi, voimaasi, eläimellistä viisauttasi, sinun luonnollista, aistillista naiseuttasi. Kun olet valossa näet syvimmän itsesi kuvan. Uni tarjosi tuon valon.

Ilmoita tämä viesti
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: tiikeri unessa
ViestiLähetetty: 16 Tammi, 2006 8:12 
Poissa

Mä olen kyllä kovasti ollut kiinnostunut omasta henkisestä kehityksestäni ja olen kyllä kokenut monenlaisia juttuja , joten tämä voimaeläin asia varmasti liittyy minuun. On vain harvoin niitä unia jotka todella painuvat mieleen ja tässä unessa se tiikeri oli niin todentuntuinen ja upea. Kiitos vastauksesta...minäpä alan kiinnittämään valooni enemmän huomiota :D

Ilmoita tämä viesti
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]