Mua on pistänyt yksi jatkuvasti toistuva uneni.
Menen hissiin, aina samaan hissiin (oikeastikkin olemassa, ystäväni talossa). Olen hississä yksin. Painan viidenteen kerrokseen ja hissi kulkee sinne asti normaalisti. Ei kuitenkaan pysähdykkään oikeassa kohtaa, vaan alkaa töksähdellä ylöspäin ja vielä ylimmänkin kerroksen yli. Usein se jää hetkeksi keikkumaan talon yläpuolelle, ikään kuin vois jatkua siitä katon läpi. Sitten kuitenkin rymisee kamalalla vauhdilla alaspäin (tässä kohtaa olen ihan kauhuissani ja painelen kaikkia nappuloita, että saisin hissin pysähtymään - ajattelen jostain syystä, että muuten se menisi maan alle ja lysähtäisi kasaan. siinä kohtaa ottaa myös aina hirveästi vatsasta). Hissi kuitenkin pysähtyy, jonnekin kerrosten väliin niin, ettei sieltä pääse pois, koska oven ja kerroksen väliin jää korkea porras. Olen hississä jotenkin vääripäin, enkä yletä painamaan hätänäppäintä, kännykänkin kanssa usein ongelmia - en osaa kirjoittaa yksinkertaisiakaan viestejä. Tai sitten kännykkä putoaa jonnekin hissin pohjalle, enkä saa sitä sieltä.
Kuitenkin uni loppuu aina hyvin, saan huudettua apua tai joku sattuu tulemaan paikalle ja nostaa mut pois hissistä. Aina hissistä päästessäni ajattelen, etten mene enää koskaan hissiin. Menen sit kuitenkin heti pari yön päästä.

Taustatiedoista sen verran, että eräs mulle todella rakas ja läheinen ihminen kuoli nyt kesästä ja menetin toisen lyhyemmässä ajassa omalla tavallaan tärkeäksi tulleen ihmisen (jonka kanssa tapailin parikolme kuukautta) alkutalvesta. Koulu-työelämässäkin jonkin verran stressiä, oikeastaan isompia asioita vasta tulossa, tällä hetkellä aika rentoakin sieltä puolelta. Kavereiden ja perheenkin kanssa asiat ok.
Olisin kiitollinen vastauksesta