| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
ippa
|
Lähetetty: 07 Hel, 2010 13:00 Viestin aihe: vauvat |
|
|
Näin jälleen unta, että minulla oli kaksi pientä vauvaa, toinen poika ja toinen tyttö. Poikavauva oli hyvin (sensuroitu) ja hoidettu, mutta tyttövauva oli unohdettu ruokkia ja se ei ollut saanut ruokaa pariin päivään. Loppujen lopuksi sitä ei löytynyt mistään ja huoli kasvoi. Sanoin jo aikuisille lapsilleni, että etsisivät vauvaa ja heki netsivät mutteivat löytäneet. Loppujen lopuksi löysin vauva lelukasasta tv:n takana olevasta lelukopasta. Se oli yhtä pieni kuin nukke, mutta huomasin sen olevan elossa. Aloi nheti ruokkia sitä ja nesteyttää ja kerroin muillekin ohjeita lapsen hoitamiseksi. Sille pitit parin päivän ajan antaa nestettä ja sitten siirtyäkiinyteämpään muonaan. Olin onnellinen että lapsi oli elossa ja tunsin syyllisyyttä laiminlyönnistä.
taustaa: näen usein unta että minulla on kaksi vauvaa, viimeksi poikavauva oli huonosti hoidettu ja tyttö kukoisti, nyt taas oli toisinpäin. Aina jompikumpi on hoidettu, toinen taas laiminlyöty.Olen kasvanut kaksi lapsisessa perheessä, jossa vanhempi sisko. Molemmat vanhemmat elossa, mutta heidän välinsä ovat ristiriitaiset vaikka yhdessä asuvatkin. Itselläni on 2 poikaa ja 1 tytär kaikki akuisia ja tytär keskimmäinen. PArisuhteessa jo vuosia, mutta lasten isästä eronnut 15 vuotta sitten. Parisuhteessa ollut vastikään kriisi, joka selvitetty ja nyt taas palattu entiseen mukavaa olotilaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
olavi Ylläpitäjä
|
Lähetetty: 18 Hel, 2010 13:33 Viestin aihe: |
|
|
Olet ehkä unohtanut huolehtia lapsenmielisyydestä: leikistä ja ilosta elämässäsi. Kun nyt kärsijä on tyttö, uni voi kuvata eroottisuuteen liittyvä ongelmia. _________________ Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ippa
|
Lähetetty: 18 Hel, 2010 16:13 Viestin aihe: |
|
|
| Näin varmaankin on... entä sitten kun laiminlyöty on pieni poikavauva, koska joskus tyttö taas on kukoistava ja poika laiminlyöty? tarkoittaako se mahdollsiesti minussa olevaa järkeä, jämäkkyyttä, vai kenties syyllisyyttä/huolta lasteni voinnista? voisiko se olla toinen tulkinta... yleensä huolenaiheena on vanhin poika, muttei juuri viime aikoina. Tyttövauvan laiminlyönti unen aikoihin minulla oli huoli tyttäreni taloudellisesta selviytymisestä. Voisiko se olla toinen tulkintamahdollisuus? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
olavi Ylläpitäjä
|
Lähetetty: 19 Hel, 2010 18:20 Viestin aihe: |
|
|
Täysin mahdollista _________________ Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|