Hampaat putoavat...

Keskustelua/kysymyksiä/vastauksia oudoista unista, enneunista jne

Valvojat: ilarim, olavi

Viesti
Julkaisija
Saaaam

Re: Hampaat putoavat...

#16 ViestiKirjoittaja Saaaam » 09 Loka, 2014 16:25

Löysin tämän palstan googlen haulla, kun viimeyönä alahampaani irtoivat ja heitin ne lavuaariin :mrgreen: olen aina välillä nähnyt näitä unia. Aika moni uskoo/on kuullut, että liittyy kuolemaan jne. Itse kuitenkin uskon tämän liittyvän nimenomaan menettämisen pelkoon. Esim. pelkää menettävänsä lähimmäisen/ tyttö-/poikaystävän eli pelkää, että joku kuolee / muuten poistuu elämästä.

alahammas

#17 ViestiKirjoittaja alahammas » 16 Helmi, 2016 14:44

Multa lähti ekaa kertaa elämässä (ainakin niin että muistan) hammas viime yön unessa. Alahammas keskivaiheilta. Aluksi heiliu jonkun aikaa ja lopulta nyppäsin sen unessa irti. Valtava hammas juurineen. Kokonaisena. Saas nähdä onko seurauksia. Tulen takaisin kertomaan jos käy jotain, jonka osaan yhdistää tähän :D

Roskarausku

#18 ViestiKirjoittaja Roskarausku » 30 Maalis, 2016 17:35

Näin unta viime yönä jossa olin jossain tapahtumassa ja huomasin, että hampaani heiluvat. Jossain vaiheessa unta hampaat alkoivat sitten lähteä/tippua ja siitä seurasi myös hirveä veren vuoto. Pitelin sitten käsissäni kaikkia hampaita ja suuni oli täynnä verta. Yritin löytää jotain minne laittaa hampaat ja sylkeä veren... En oikein muista miten se jatkui siitä. Yritin saada apua kyllä unessa äidiltäni ja siskoltani, jotka eivät oikein reagoineet hätääni.

Uni oli kyllä ahdistava, etenkin kun kaikki hampaat menivät ja verta vain tulvi.

Itselläni on kyllä ollut todella stressaava elämän tilanne, pitäisi valmistua, tehdä oppari ja erosin vasta poikaystävästä... Joten varmaan johonkin stressiin liittyy?

Palaa sivulle “Erikoiset unet”