verta vuotava haava

Unien avaamista avoimen keskustelun avulla
Viesti
Julkaisija
Ulkopuolinen

verta vuotava haava

#1 ViestiKirjoittaja Ulkopuolinen » 24 Joulu, 2009 8:13

Olin sairaalassa ja hoitaja asensi minulle verensiirron vatsaani, josta minulle tuli huono olo. Ilmeni, että veri olikin väärän merkkistä ja hoitaja otti neulan pois ja sanoi, että nyt veren on vain annettava valua pois, ei ole muuta vaihtoehtoa. Olin hieman katkera hoitajalle ja kysyin sinäkö tämänkin aiheutit minulle, niin kuin sen edellisen vaurion. Katso nyt mitä olet tehnyt.

Odotin tutkimushuoneessa ja kun nostin paitaani verenvuoto lakkasi ja pieni haava oli muuttunut isoksi aukoksi ja siitä näkyi lihasta. En tiennyt kuuluiko minun puristaa sekin pois ja pyysin hoitajaa paikalle. He vain totesivat, että nyt se pitää ommella. Hän haki sienen ja alkoi ommella valkoisella langalla sientä haavani päälle.

Kysyin jääkö tuosta jälki hän vain sanoi, että ainahan näistä jää. Jostain syystä aloin itse ommella sientä haavaani ja kun hoitaja tämän näki hän sanoi, että pura tikit pois, ne on väärin ommeltu. Anna ammattilaisen hoitaa tämä asia vain he tietävät miten se kuuluu tehdä.

hitsu
Viesti:

#2 ViestiKirjoittaja hitsu » 05 Tammi, 2010 16:32

Omana unenani olisi kysymys luottamuksesta. En oikoin luottaisi toisten ratkaisumalleihin, vaan olisin vakuuttuneempi omien käsitysteni oikeellisuudesta.

Hoitaja, joka pyrkii hoitamaan pulmaa pois, ei anna unennäkijälle oikeita hoitoja, oikeita neuvoja elämän matkaan. Omaan arviointikykyyn aiheestakin kannattaa luottaa, vaikka toiselta ammittilaiselta apua haikailee.

Itselläni voisi aivan hyvin ilmestyä tuollainen uni. Juuri siinä tilanteessa, missä aprikoin esim terveyteen kuuluvia arvioita/neuvoja. Tai sitten ei ollenkaan terveydestä, vaan uuden askeleen ottamisessa. Tulee mieleen mielentila, jossa sanoo itselleen: oma apu paras apu.

Ulkopuolinen

#3 ViestiKirjoittaja Ulkopuolinen » 06 Tammi, 2010 23:28

Muistaakseni siihen aikaan, kun unen näin aloin selvittämään terveydentilaani tarkemmin ja tutustuin kundalini-energian heräämiseen. Tämä teoria tuntui oikealta, mutta se sotii aikalailla lääkäreiden arviota minusta.

Joten ehkä uneni opasti minua luottamaan vaistoihini ja todellakin tällä hetkellä se oma apu on paras apu ja sitä seuraamalla kehittämällä ehkä todellakin paranen jonakin päivänä.

Niin, terveydentilani on todellakin ottanut vuoden vaihteessa aimo askeleen parempaan suuntaan. Jos joku haluaa niin käykää kurkkaamassa kuulumisia: www.parantumiseni.blogspot.com

Kiitokset näkökulman antamisesta.

hitsu
Viesti:

#4 ViestiKirjoittaja hitsu » 07 Tammi, 2010 9:59

KIITOS kun laitoit linkin. Mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä.

Toisaalta kokemustesi pohjalta entistä paremmin ymmärtää untasi, mutta toisaalta vaikka ei edes yhtään tiedä noista kokemuksista, uni johtaa hauskasti samaan asiaan. Opettavaista unien ymmärtämisessä.

Ulkopuolinen

#5 ViestiKirjoittaja Ulkopuolinen » 07 Tammi, 2010 12:17

Hauskoja lukuhetkiä, toivottavasti saat niistä irti yhtäpaljon, kuin minä saan niitä kirjoittaessani.

Niin unemme todellakin peilaavat meitä todella hyvin, opettavat, ohjaavat ja valmistavat.

Palaa sivulle “Unientulkinta nettiryhmänä”