Perulainen lapsi muumio polku

Vapaa keskustelupalsta unien tulkinnalle

Valvojat: ilarim, olavi

Viesti
Julkaisija
Nella

Perulainen lapsi muumio polku

#1 ViestiKirjoittaja Nella » 29 Helmi, 2016 18:19

Viime yö, näin unta että olin ala-asteen koulun vierustalla ja kuljin siitä ohi lapseni kanssa. Joku mies opas kulki edelläni ja kertoi että nyt pitäisi ehkä olla katsomatta. Menin ja kuljin perulaisen?, noin 10-v tytön hieman muumiotuneen ruumiin ohi. Tyttö hymyili. Näky oli hyvin ahdistava. Miesoppaani kertoi että kuollut tyttö näytti kuin seuraisi kulkuamme silmillään.

Tulimme metsän reunaan, ehkä muumiotytön henki alkoi räyhätä. Miesopas sanoi että hän on lapsena saanut liikaa rauhoittavia pillereitä ja on nyt niistä sekaisin. Sitten kuljimme lapseni kanssa polkua pitkin, en muista mitä sitten tapahtui, taisin kantaa häntä selässäni läpi kivikkopolun.

Olen nainen, 38 v. Yksi lapsi. Lapsena en ole syönyt lääkkeitä, aikuisena kyllä rauhoittavia lääkkeitä.

olavi
Ylläpitäjä

Re: Perulainen lapsi muumio polku

#2 ViestiKirjoittaja olavi » 13 Maalis, 2016 18:07

Ehkä uni viittaa siihen, että nykyisillä lääkkeillä käytännössä rajoitat tai yrität hoitaa jotain lapsuuden traumaasi. Tuo lapsi sinussa on levoton? Ehkä siksi, että hoito ei ole suuntautunut oikein. Onko terapeuttisi/lääkärisi mies, joka unessa näkyy oppaana?
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

olavi
Ylläpitäjä

#3 ViestiKirjoittaja olavi » 13 Maalis, 2016 18:07

Ehkä uni viittaa siihen, että nykyisillä lääkkeillä käytännössä rajoitat tai yrität hoitaa jotain lapsuuden traumaasi. Tuo lapsi sinussa on levoton? Ehkä siksi, että hoito ei ole suuntautunut oikein. Onko terapeuttisi/lääkärisi mies, joka unessa näkyy oppaana?
Henkilökohtaisempaa unientulkintapalvelua

Nella

#4 ViestiKirjoittaja Nella » 08 Syys, 2017 22:57

Minulle on ehdotettu lisäterapiaa mutta olen päättänyt/joutunut kieltäytyä siitä. Jos se on se mies minussa joka sanoo älä katso. Mutta kun näen silti.

Unieni, vanha, muumiotunut äiti ja lapsi, taitavat kuitenkin painaa edelleen mieltäni. Nykyistä lastani ja omaa sisäistä lastanikin ehkä yritän kantaa karikkojen (ja puuttuvien, lämmittävien punaisten vanttuiden) yli. Että vähintään lapsellani olisi turvallinen olo...

Kiitos tulkinnasta.

Palaa sivulle “Unien tulkinnat”