unientulkinta.netin unifoorumi Foorumin päävalikko unientulkinta.netin unifoorumi
Enemmän unista ja unien merkityksestä: www.unientulkinta.fi
Syvällistä unientulkintaa unientulkintapalvelussa

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Toistuvat unet samasta ihmisestä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    unientulkinta.netin unifoorumi Foorumin päävalikko -> Unien tulkinnat
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Kesäheinä
Vieras

LähetäLähetetty: 06 Jou, 2006 16:42    Viestin aihe: Toistuvat unet samasta ihmisestä Vastaa lainaamalla viestiä

Hei!
Mistähän johtuu toistuvat unet samasta ihmisestä? Viimeisen kuukauden olen joka ainoa yö nähnyt unta samasta ihmisestä, unet ovat aina erilaisia mutta tuo ihminen on niissä jokaisessa mukana. Tuo mies on ystäväni, johon olen ollut ihastunut jo pitemmän aikaa, mutta olosuhteitten vuoksi olemme vain ystäviä, tosin erityisen hyviä sellaisia. Olen aktiivisesti yrittänyt unohtaa ihastukseni häneen, ja sen jälkeen kun sain tunteeni omasta mielestäni "tapettua" ovat toistuvat unet hänestä alkaneet. En ainakaan tiedosta ajattelevani häntä enää jne mutta nuo jokaöiset "kohtaamiset" alkavat tuntua jo liioittelulta. Unissa olemme aina yhtä hyvissä väleissä kuin nytkin, aika usein hän on rakastunut niissä minuun, itse kuitenkin niissä aina pidättyväisempi.

Mistä nämä toistuvat unet johtuvat? Emme ole hetkeen nähneet, enkä tiedosta häntä hereillä ollessa edes ajattelevani, joten en ymmärrä mistä hän uniini tulee.
Takaisin alkuun
kurkuma
Vieras

LähetäLähetetty: 07 Jou, 2006 19:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

päästäheittoa:

Ovatko "olosuhteiden pakosta" = sun seurustelusuhde toisen kanssa?
Tai ootko työntänyt tunteet pois mielestäsi mutta mahdollisuus onnesta tuon ihastuksen kanssa kaihertaa kaikesta huolimatta?
Tai onko sulla ollu tylsää suhderintamalla pitkän aikaa?

Smile
Takaisin alkuun
Kesäheinä
Vieras

LähetäLähetetty: 07 Jou, 2006 22:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olemme molemmat vapaita, joten sitä tuo "olosuhteitten pakko" ei tarkoita. Vaan lähinnä sitä että olemme vain ystäviä, hänellä ei taida olla suurempia tunteita minua kohtaan. Mielestäni olen päässyt ylitse jo hänestä, en siis odottele ja toivo mitään rakkaustarinaa enää kanssaan. Ja ihmissuhderintama..no, semmoista hiljaiseloa, tavallista, ei mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa Wink
Takaisin alkuun
olavi
Ylläpitäjä

LähetäLähetetty: 11 Jou, 2006 12:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ilmeisesti joku osa sinua kuitenkin toivoo/odottaa aitoa suhdetta häneen
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    unientulkinta.netin unifoorumi Foorumin päävalikko -> Unien tulkinnat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa