kuolemaa unien jälkeen

Keskustelua unien merkityksestä ihmisen elämässä

Valvojat: ilarim, olavi

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Viesti
Julkaisija
Onnelma
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

kuolemaa unien jälkeen

#1 ViestiKirjoittaja Onnelma » 18 Tammi, 2011 4:02

Olen nähnyt pari kertaa unia joiden jälkeen ihmisiä on kuollut. Ensimmäisessä unessa olin tätini mökillä tämän miehen, hänen iäkkään isänsä ja tätini kanssa. Unessa miehen isä meni saunasta uimaan ja vajosi pohjaan. Mies, joka ei koskaan uinut oikeassa elämässä, koska hänellä oli sydänvika, sukelsi isänsä prään ja yritti pelastaa tämän. Minä olin rannalla tätini kanssa, mutta samalla oli ikäänkuin vedessa myös, vesi oli sameaa..näin kuinka mies yritti tavoitella vedessä isäänsä, mutta ei nähnyt tätä ja isä vajosi syvemmälle ja katosi. Seuraavana päivänä sain tietää, että tämä vanha mies oli kuollut, tuona samaisena yönä kun unen näin.

Toisessa unessa näin vain isäni ystävän, jota en oikeastaan edes tuntenut, mutta tiesin. Seurailin hänen touhujaan ja unessa oli hyvä tunnelma. Unen lopussa, ennen kuin heräsin, hän meni saunaan, eikä tullut pois. Isäni ystävä oli kuollut saman yönä häkämyrkytykseen.

Nämä olivat todella pelottavaia hetkiä kun tajusin nähneeni unissani ihmisten poismenon. Pitkään aikaan ei mitään samantapaista ole sattunut, mutta edelleen jos näen ahdistavan ja oudon unen jostain tuttavasttano, pelkään että heille sattuu jotain

Palaa sivulle “Unien merkitys”