Erikoinen yö

Keskustelua/kysymyksiä/vastauksia oudoista unista, enneunista jne

Valvojat: ilarim, olavi

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Viesti
Julkaisija
herra47
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Erikoinen yö

#1 ViestiKirjoittaja herra47 » 20 Heinä, 2010 8:31

Moro

Viime yön unet olivat minun tapauksessani todella outoja. En yleensä näe / muista paljoa unistani.

Molempiin uniini liittyy ex avopuolisoni, josta olen eronnut noin 7 kk sitten. Mitään ihmeempiä tunteita minulla ei häntä kohtaan enää ole. Kuitenkin näiden unien jälkeen tuntuu kuin minulla olisi ikävä häntä, erittäin häiriintynyt tunne.

Jos joku osaisi näitä jollain tavalla tulkita, niin kuulisin mielenkiinnolla vastauksia. Tuosta ensimmäisestä unesta en muista kovin paljoa.

Olen metsässä. Lähellä on karhuja, emo ja kaksi poikasta. Menen niiden pesään. Pitää varoa etten herätä niitä. Emo kuitenkin herää ja lähtee ajamaan minua takaa.

Uni oli todella ahdistava.

Minä olin juhlinut pitemmän aikaa (n. viikko). Lähden polkupyörällä ajelemaan, ehkä oluelle.

Istutaan kotikaupunkini eräässä risteyksessä nurmikolla. Exäni ilmestyy jostain. Ollaan yhdessä vielä / taas. Pussaillaan ja halaillaan, on hyvä fiilis.
Keli on kesäinen, mutta ei mikään kovin lämmin.

Exäni on ollut jossain tyttöjen kanssa reissussa. Tulee puheeksi mun juhliminen sen aikana. Exäni sanoo, että ihan samalla tavalla hänkin on reissullaan
bilettänyt.

Istutaan nurmikolla hetki. Muutakin porukkaa on ympärillä, olisko jokin tapahtuma?

Lähdetään pyörillä pois jonnekkin (ilmeisesti kotiin). Exäni lähtee vähän mun edellä. Yritän saada sitä kiinni. Edelleen hyvä fiilis.

Kotiin päin on ylämäki. Maisemassa on jotain Seinäjoesta ja jotain Tampereesta.
Ajattelen poiketa matkalla olevassa rakennuksessa (jokin nähtävyys, kuin ulkomailla, jotain luostarista / antiikin kreikasta).

Rakennus on mäen päällä ja sinne vie laatoitettu noin kaksi metriä leveä holvikaarilla varustettu kuja, joka on ERITTÄIN jyrkkä. Kuja on todella vaikea
päästä ylös, varsinkin pyörän kanssa. Meinaa liukastua ja pudota takaisin alas koko ajan. Laattojen päällä on hienoa hiekkaa.

Kuulen seinän takaa erään hyvän ystäväni äänen. Ystäväni on varaamassa minulle synttäreiksi paikkaan jotain tutustumiskäyntiä (siitä tämä nähtävyys ajatus).
Saavun paikalle ns. väärään aikaan. Yritetään keksiä sopiva päivä tilaisuudelle, muutkin kaverit ovat tulossa mukaan, jonkin tyyppiset juhlat synttäreiden
kunniaksi. Päivä pitäisi minun mielestä olla perjantai ystäväni kuitenkin ehdottaa torstaita kun sille ei perjantai jostain syystä
käy. Minun pitäisi mennä töihin jonain päivänä, mutta en enää muista päivää kirjoittaessani tätä. Paikkaa kiertää ulkona oleva näköala tasanne.
Mukana on myös ystäväni avopuoliso.

Exänikin tulee paikalle. Tietää siitä että ystäväni on varaamassa paikkaa -> yllätys minulle. Taas unessa erittäin miellyttävä fiilis. Kiitän exääni lahjasta
ja halaan ja pussaan. Exäni kuitenkin sanoo että ystäväni on ajatuksen takana. Istutaan exäni kanssa ikkunalaudalla (syvä, kun vanha rakennus).
Fiilis on saman tyyppinen kun on saanut lahjan tärkeältä ihmiseltä.

Vastaanottovirkailia on vanhempi nainen ja pukeutunut vanhanaikaisesti (1900 luvun alku). Tila on sisältä sisustettu Jugend tyyliin, aulassa on vastaanotto
ja parisänkyjä.

Uni oli kokonaisuudessaan ns. hyvä uni ja erittäin todentuntuinen.

Olen työssä käyvä 26 vuotias mies, eikä minulla ole alkoholiongelmaa vaikka alkoholi liittyykin vahvasti toiseen uneen :). Exälläni ei myöskään sellaista ongelmaa ollut.

Palaa sivulle “Erikoiset unet”