Uusi, "kirjava" unennäkijä ilmoittautuu :)

Keskustelua/kysymyksiä/vastauksia oudoista unista, enneunista jne

Valvojat: ilarim, olavi

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Viesti
Julkaisija
Miloski
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Uusi, "kirjava" unennäkijä ilmoittautuu :)

#1 ViestiKirjoittaja Miloski » 07 Syys, 2012 17:25

Heippa vaan kaikille!
Tosiaan kuten otsikko jo lupailee, niin mie olen tämmönen "kirjava" unennäkijä, eli näen erittäin paljon unia, enneunista täydelliseen hölynpölyyn (tai miten sen hölynpölynkin ottaa..?!?) Joskus uneni ovat kuin elokuvan käsikirjoitus, jossa oon itse mukana tai irrallisena hahmona ns. päältäkatsojana. Unissa pystyn näkemään kuolleita läheisiäni ja kaikenlaisia henkiolentoja ja olen jopa itse unissani kuollut. Enneunia olen nähnyt lapsesta saakka, kuolemat, syntymät, sairaudet, häät, sekä tietysti pienempiä arkisiakin asioita... Usein kyllä käy niin että enneunet ei ole selkeitä enneunia, vaan tajuan sen vasta kun kys. asia tapahtuu, että "tätä se uni tiesi" vaikka jo unessa tiedän, onko se merkittävä vai ei. Eli unien tulkintaan tarvitsen opastusta ja opetusta jotta itsekin oppisin uneni tulkitsemaan ja ehkä saada kanavoitua tämän "taidon" hyvään, ihmisten auttamiseen tai mihin polku sitten viekin..
Olen muutenkin aikamoinen haaveilija, kuljeskelen usein ajatuksissani eli mielikuvitus pysyy käynnissä. Elän paljon "rinnakkaiselämää" haaveissani ja usein käykin niin että kun eteen tulee joku uusi juttu, on se jo valmiiksi opeteltu siellä toisella puolella. :wink: Tähän ajattelin tekeväni jonkinlaista unipäiväkirjaa ja kaikki kommentit ovat tervetulleita!

Palaa sivulle “Erikoiset unet”