Pojkaystäväni ei muista uniaan.

Tässä keskustellaan ihmisen mielen ongelmista ja mahdollisuuksista

Valvojat: ilarim, olavi

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Viesti
Julkaisija
jokuvain
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Pojkaystäväni ei muista uniaan.

#1 ViestiKirjoittaja jokuvain » 19 Tammi, 2011 22:59

Hei.
Olen kauan miettinyt että miten voi olla mahdollista että pojkaystäväni ei muista mitä unta on nähnyt? Här sanoo itsekkin että varmasti näkee unta muttei muista nähneensä. Vain kerran hän on muistanut sen aikana kun olen hänet tuntenut ja silloin hän heräsi keskelle yötä ja sanoi ett en saa nukkua sivullani, koska hän oli nähnyt unta että minulla oli jokin sairaus. No kuitenkin, olen vain todella kiinnostunut tästä että miksi hän ei muista uniaan? Miksi hän nykii hirveästi kun hän on nukahtamaisillaan? Ja sitten hänellä on myös tapa nukkua yli 12 tuntia... voiko se olla jotain vakavaa? Taidan olla vähän huolissani. :)

Palaa sivulle “Ihmisen mielen ongelmat”